czwartek, 10 lutego 2011

BUG

3 komentarze:

  1. wszysttko git, ale osobiscie mnie mierzi jak garbus ma poszerzone błotniki, bez wyraźnej przyczyny, pomijam ze zespolone na stałe z reszta nadwozia

    OdpowiedzUsuń
  2. Poszerzone błotniki to akurat rzecz gustu,słaba jest nie przycieta tylna szyba przy top chopie,którą dopiero zauważyłem

    OdpowiedzUsuń
  3. Poszerzone błotniki -> tylko jesli koła musza być naprawde duze (racingowe slicki nawet wiekszych rozmiarów mieszcza sie zazwyczaj w orginalnych) -> zeby były potrzebe szerokie koła musie być ekstremalnie mocny silnik. A garbusy z poszerzonymi błotnikami wygladaja zazwyczaj jak rodeptane. Co do chopa to widziałem kilka top chopów z garbusów i najlepiej wg mnie wygladaja te które maja własnie pochylona tylna czesc dachu (co wiaze sie z std wymiarem szyby) a nie skróconą. Zachowuja wtedy ładne proporcje. Takie moje zdanie wynikajace z obserwacji zarówno zdiec jak i tego co widziałem na własne oczy. Te które maja skrócona tylna czesc dachu robia sie kwadratowe jakby i gubia linie garbusa. Łysy

    OdpowiedzUsuń